Майбутні власники TikTok, які наразі ведуть переговори про купівлю популярного додатку через його заборону указом президента США, не отримають доступу до алгоритму рекомендацій. Експерти вважають, що американцям не вдасться відтворити «магічний» алгоритм, що зробив додаток настільки популярним для інфлюенсерів без особливих статків для оплати реклами.
Про це повідомляє Business Insider.
Згідно оцінок експертів з технологій соцмереж, алгоритм рекомендацій стрічки користувача в TikTok перевершує аналоги в усіх конкуруючих додатків. Проте за новими правилами Китаю, власник ByteDance не зможе віддати цей алгоритм іноземним компаніям, тож потенційним новим власникам з США доведеться розробляти новий.
Експерти вважають, що без свого алгоритму «TikTok не буде TikTok». При цьому співробітники TikTok називають цей алгоритм його головною особливістю, «діамантом в короні» успіху ByteDance.
Додаток відрізняється від того ж YouTube саме системою пропозицій, що подивитися далі. І ця система дійсно вражає, враховуючи стрімкий ріст популярності та капіталізації TikTok за останні роки.
Алгоритм розробили за участі лабораторії штучного інтелекту компанії-власника та Пекінського університету. Його готували для новинного агрегатора ByteDance, але згодом включили до всіх сервісів і додатків компанії. Над покращенням алгоритму регулярно працює великий штат інженерів.
«Алгоритм не є тією річчю, що забезпечує усе, але я вважаю його «ідеальним штормом». Його продукт з’явився на ринку в потрібний час, сподобався відкритим до нового підліткам з його чудовою машиною рекомендацій, і всі ці речі пронизують додаток», — переконаний співробітник сервісу редагування відео Veed, де спробували повторити алгоритм TikTok.
Попри вражаючу ефективність цієї системи, експерти не вважають її «магією». Більшість спеціалістів, які працюють над самонавчальними системами, вважають, що алгоритм TikTok розроблений стандартними засобами та аналізує великий масив даних користувачів.
Саме для більш точних рекомендацій додаток і збирає більше даних, ніж його конкуренти. Експерти переконані, що TikTok аналізує кожний крок людини та вижимає з нього максимум інформації. Додаток пропонує користувачам сотні нових відео кожну годину, і так чи інакше задовольняє їхній інтерес.
Хто б не придбав TikTok, йому не дістанеться алгоритм, прискіпливо розроблений на основі поведінки близько 600 млн користувачів з усього світу.
- Президент Дональд Трамп, який видав указ про заборону соцмережі, вважає, що TikTok співпрацює зі спецслужбами Китаю і може загрожувати національній безпеці США. Також до TikTok мали питання американські регулятори — додаток збирав персональні дані неповнолітніх без батьківської згоди. Крім того, спеціалісти з кібербезпеки підозрюють, що TikTok читає буфер обміну власників гаджетів Apple.
- У серпні Microsoft почала переговори щодо купівлі TikTok. Компанія готова заплатити за соцмережу $30 мільярдів. Також про купівлю TikTok веде переговори Twitter і технологічний гігант Oracle.
- 24 серпня власники TikTok подали до суду на адміністрацію Трампа. Пізніше стало відомо, що глава TikTok Кевін Маєр йде у відставку через три місяці після початку роботи на тлі загрози блокування сервісу.
- TikTok запустила окремий сайт, на якому спростовує міфи довкола свого додатку