Компанія Twitter заявила, що збільшить кількість дозволеної політичної реклами в соцмережі. Таке рішення, імовірно, скасує глобальну заборону на політичну рекламу, запроваджену у 2019 році.
Про це пише Reuters.
У 2019 році у Twitter заборонили політичну рекламу після того, як разом з іншими соціальними платформами, як-от Facebook, вони зіткнулися із критикою через поширення дезінформації про вибори. Компанія також обмежила рекламу, повʼязану з соціальною діяльністю.
Тодішній виконавчий директор Twitter Джек Дорсі заявляв, що «охоплення політичних повідомлень слід заслужити, а не купити».
Нинішній власник Twitter Ілон Маск, який у жовтні купив соцмережу за $44 мільярди, прагне збільшити її прибутки. Після купівлі він розпустив раду директорів та анонсував створення Ради з модерації контенту. Маск доручив розробникам Twitter зробити верифікацію платною у стислі терміни, погрожуючи працівникам звільненням.
- У вересні 2020 компанія Facebook повідомила, що заморозить політичну рекламу перед виборами у США. Аналогічну заборону запроваджували також Google і Twitter.
- У березні 2021 року Facebook скасував заборону на політичну рекламу. Google теж скасував це рішення.