Соціальна мережа Facebook не буде розміщувати нову політичну рекламу за тиждень до президентських виборів у США, які заплановані на 3 листопада. Про це заявив глава компанії Facebook Марк Цукерберг, пише BBC.
Він пояснив це рішенням тим, що існують глибокі протиріччя в суспільстві, які можуть призвести до масових заворушень.
При цьому він уточнив, що вже існуючу на той час рекламу, яку розміщували до останнього тижня передвиборчої кампанії, соцмережа дозволить просувати далі.
Також Цукерберг попередив, що соцмережа маркуватиме повідомлення кандидатів у президенти, які заявлятимуть про перемогу на виборах до закінчення підрахунку голосів.
- Вибори президента США заплановані на 3 листопада. У серпні Байден погодився брати участь у виборах від імені Демократичної партії. Його головним опонентом буде чинний президент Дональд Трамп.
- Напередодні Facebook помилково заблокувала рекламу на підтримку Байдена, яку запустили демократи з організації Priorities USA.
- Facebook видалила мережу облікових записів і сторінок, повʼязаних з російським агентством інтернет-досліджень («фабрикою тролів»). Акаунти використовували для роздмухування ворожнечі після президентських виборів 2016 року.
- У серпні комітет сенату США з розвідки опублікував доповідь, в якій йдеться, що у 2016 році президент Росії Володимир Путін доручив зламати сайти демократів, щоб допомогти Трампу перемогти на виборах.