Соціальна мережа Facebook скасовує свою заборону на політичну рекламу, оголошену в листопаді 2020 року.
Про це повідомляється у блогу компанії.
Рекламу політичних, виборчих і соціальних питань у США відновлюють з 4 березня.
«Ми ввели цю тимчасову заборону після виборів у листопаді 2020 року, щоб уникнути плутанини або зловживань після дня виборів. На відміну від інших платформ ми вимагаємо авторизації і прозорості не тільки для політичної і передвиборної реклами, але і для соціальної реклами, і наші системи не розрізняють ці категорії», — пояснили у компанії.
Також у Facebook зазначили, що протягом найближчих місяців вивчатимуть, як працює реклама на платформі, після чого будуть внесені певні зміни.
- У травні 2020 року компанія Facebook створила раду, яка вирішуватиме суперечки щодо модерації контенту в її соцмережах. До складу ради увійшли журналісти, активісти та юристи, які займаються питаннями свободи слова.
- У вересні компанія повідомила, що заморозить політичну рекламу перед виборами у США. Аналогічну заборону запроваджували і компанії Google та Twitter. Google вже також скасувала це рішення.
- У листопаді Facebook заблокувала групу підтримки Дональда Трампа, що ставала дедалі популярнішою — кожні 10 секунд до неї приєднувались по тисячі користувачів. Головною причиною занепокоєння керівництва соцмережі стало поширення фейків про фальсифікації на виборах і заклики до насильства.