Соціальна мережа Facebook має намір заборонити політичну рекламу напередодні виборів у США.
Про це пише The Verge.
Наголошується, що це питання поки що обговорюється всередині компанії. Згідно з даними Bloomberg, відключення буде коротким — усього на кілька днів до дня виборів у листопаді. Раніше Facebook дозволила користувачам самостійно «відключати» політичну рекламу.
Водночас американські ЗМІ пишуть, що у компанії побоюються, що відключення реклами може негативно вплинути на право виборців на інформацію та ведення політичної агітації.
- Facebook в Україні видалила 72 акаунти, 35 особистих сторінок і 13 облікових записів Instagram, які були причетні до «неприродної поведінки» в Україні. На їхню діяльність витратили майже $2 мільйони. Про це «Бабелю» розповів керівник з безпекової політики Facebook Натаніель Глейхер.
- Facebook ліквідувала протрампівську мережу фейкових сторінок. Одну з них читали 55 мільйонів користувачів.
- З 2019 року Facebook посилила правила розміщення політичної реклами. Тепер спонсори реклами зобовʼязані публічно розкривати себе, а політтехнологам, ботам і тролям складніше вести діяльність, оскільки їм потрібно підтвердити свою автентичність.