Соціальна мережа Facebook з 18 березня посилила в Україні правила розміщення політичної реклами. Тепер спонсори реклами зобовʼязані публічно розкривати себе, а політтехнологам, ботам та тролям буде складніше діяти, оскільки їм тепер потрібно підтвердити свою автентичність.
Соцмережа перевірятиме перебування та особистість замовника реклами, якому доведеться обовʼязково вказувати, ким оплачена реклама. Підтверджувати справжність акаунтів будть за допомогою документів.
Як пише журналіст проекту «Радіо Свобода» Radio Free Europe Крістофер Міллер, за 13 днів до виборів президента України тепер баняться пости з окупованого Криму та непідконтрольних територій Луганської і Донецької областей.
Також у Facebook почали посилену боротьбу з фейковими новинами та їх розповсюдженням. Компанія створює ситуаційний центр із 43 організаціями в усьому світі, які надалі покладуть початок схемі боротьби з фейками у Facebook.
Варто додати, що жодна українська компанія безпосередньо не співпрацює з Facebook.
Зазначимо, що правила посилення спочатку запрацювали в Європі, напередодні виборів до Європарламенту 26 травня.
- Компанія Facebook планує в середині березня розкрити базу даних української політичної агітації. Вона покаже, хто і скільки платив за агітацію.
- Раніше в Facebook повідомили, що посилять правила розміщення політичної реклами на своїй платформі в країнах, у яких у 2019 році відбудуться вибори. Нововведення торкнуться Індії, Нігерії, деяких країн ЄС та України.