Компанія Facebook планує в середині березня розкрити базу даних української політичної агітації. Про це пише рух «Чесно» з посиланням на лист керівника корпоративних комунікацій Facebook у Центральній і Східній Європі Яна Щєґєнни.
Окрім цього, у середині місяця Facebook запровадить верифікацію замовників політичної реклами. Також нововведення дозволять зіставити рекламні бюджети політиків.
За його словами, від рекламодавців вимагатимуть оприлюднити, хто саме платить за політичну рекламу. «Ми зберігатимемо ці дані протягом семи років у публічній бібліотеці. Там міститиметься інформація про те, як реклама поширювалася, наприклад діапазон витрат, показників, а також демографія щодо тих, хто бачив рекламу, їхній вік, стать і локацію», — розповів у листі Щєґєнни.
Він також повідомив, що така база даних політичної реклами вже містить архіви зі США, Британії, Індії та Бразилії.
Щєґєнни додав, що для кращого розуміння ситуації в країні Facebook співпрацює з Центральною виборчою комісією України, фактчекерами, дослідниками та громадськими активістами.
- У середині січня Facebook вирішила посилити правила розміщення політичної реклами на своїй платформі для країн, у яких в 2019 році відбудуться вибори, зокрема і в Україні.
- Після цього Facebook видалила 26 сторінок, 77 облікових записів і 4 групи у своїй соцмережі, а також 41 обліковий запис в Instagram, які були створені Росією і діяли в Україні з «негідною поведінкою».