Найбільші виробники у сфері кіно виступили із засудженням расизму на тлі протестів через загибель темношкірого 46-річного Джорджа Флойда, що тривають у США.
Про це повідомляє Business Insider.
Першим відреагував стримінговий сервіс Hulu. Представники компанії написали: «Ми підтримуємо темношкірих сьогодні, і щодня вас бачать, вас чують. Ми з вами».
«Ми виступаємо проти расизму. Ми за інклюзивність. Ми виступаємо разом з нашими темношкірими колегами, авторами та всім темношкірим співтовариством. Ми повинні обʼєднатися», — йдеться в заяві Disney.
Сервіс Netflix у своїй заяві підкреслив, що «мовчати — значить бути співучасником». «Чорний колір шкіри має значення. У нас є платформа і у нас є борг перед нашими темношкірими користувачами, співробітниками, творцями й талановитими оповідачами».
Підрозділи холдингу WarnerMedia, серед яких — HBO, TNT, змінили імена своїх акаунтів у соцмережах на #BlackLivesMatter, додавши: «Ми підтримуємо наших темношкірих колег, співробітників, шанувальників, акторів — усі вони страждають від безглуздого насильства».
Крім зазначених компаній, із засудженням расизму виступили такі сервіси та компанії, як Amazon Prime Video, Lionsgate, Paramount, CBS, Nickelodeon, Universal Pictures, NBC, Fox, AMC Networks.
- Заворушення і протести у США спалахнули після смерті афроамериканця Джорджа Флойда 25 травня. Його затримали поліцейські, один з яких застосував задушливий прийом коліном. Флойд помер після втрати свідомості, а поліцейських звільнили (одного взяли під варту).
- Заворушення охопили понад 16 штатів, а в багатьох містах ввели комендантську годину. У Міннеаполісі протестувальники спалили поліцейський відділок.
- Nike випустила рекламу проти расизму зі слоганом Just Do Not Do It. Її підтримали навіть конкуренти з Adidas.
- Facebook виділяє $10 мільйонів організаціям, які займаються питаннями расового правосуддя.