Компанія Nike опублікувала у США новий рекламний ролик «Цього разу просто не роби цього» (For once, just do not do it), обігравши таким чином свій слоган Just do it.
У рекламі Nike закликає американців звернути увагу на проблему расизму через тези «не прикидайтеся, що в Америці немає проблем», «не відвертайся від проблеми расизму», «не думай, що тебе це не торкнеться» і «не миріться з тим, що відбирають невинні життя».
Повідомлення про запуск нової кампанії у Twitter підтримав Adidas. Бренд поділився у себе на сторінці відео від Nike, зазначивши: «Разом ми рухаємося вперед, разом ми робимо зміни».
- Заворушення і протести у США спалахнули після смерті афроамериканця Джорджа Флойда 25 травня. Його затримали поліцейські, один з яких застосував задушливий прийом коліном. Флойд помер після втрати свідомості, а поліцейські були звільнені (один під вартою).
- Заворушення охопили понад 16 штатів, а в багатьох містах ввели комендантську годину. У Міннеаполісі протестувальники спалили поліцейський відділок.