Соціальна мережа X заблокувала рекламний акаунт Європейської комісії, яка 5 грудня оштрафувала її на $120 мільйонів за порушення закону про модерацію контенту.
Про рішення повідомив керівник відділу продукції Нікіта Бір.
Рекламний акаунт — це додатковий обліковий запис, призначений для проведення рекламних компаній і пов’язаний з основним акаунтом.
Бір пояснив блокування тим, що Єврокомісія зловживала рекламним інструментом соцмережі: публікувала посилання, змушуючи користувачів вважати, що це відео, і тим самим штучно збільшували охоплення. Він зробив репост допису Єврокомісії про штраф проти X, в якому, якщо натиснути на відео, то переходиш на сайт Єврокомісії з новиною про штраф.
Багато хто в коментарях оцінює цей крок як помсту Єврокомісії за штраф на $120 мільйон. Єврокомісія дійшла висновку, що символ «синьої галочки» у X вводив користувачів в оману, платформа перешкоджала отримати доступу до даних і не змогла належним чином створити архів рекламних оголошень.
Соцмережі дали місяці на те, щоб запропонувати, як усунути порушення, і три місяці, щоб реалізувати це. Якщо цього не станеться, X ризикує отримати додаткові штрафи.
Після цього американський мільярдер і власник X Ілон Маск закликав ліквідувати Європейський Союз і повернути суверенітет країнам ЄС. Віцепрезидент США Джей Ді Венс заявив, що шляхом штрафу Брюссель карає X за відмову від цензури. Державний секретар США Марко Рубіо назвав штраф «атакою на американські технологічні компанії».
- Розслідування щодо соцмережі почалося у 2023 році, і минулого року регулятори ухвалили попереднє рішення про те, що X порушила закон.
- Закон ЄС про цифрові послуги набув чинності 25 серпня. Однак Twitter добровільно вийшов із Кодексу практики ЄС щодо дезінформації. У червні 2023 року Twitter погодився дотримуватися Закону ЄС про цифрові послуги.