Розробники месенджеру Telegram 30 грудня представили дванадцяте оновлення за цей рік: стали доступні реакції на повідомлення, автоматичний переклад повідомлень, QR-коди із посиланням на канал, прихований текст зі спойлерами та інше.
Відтепер можна залишати емодзі у вигляді реакцій на повідомлення. Щоб надіслати швидку реакцію (палець уверх), треба двічі натиснути на повідомлення. Для вибору інших реакцій, треба натиснути на повідомлення один раз (для iOS: затиснути його пальцем). Змінити емодзі для швидкої реакції можна в налаштуваннях. Android: Установки чату — Швидка реакція. Якщо iOS: Стікери та емодзі — Швидка реакція.
В особистих чатах реакції завжди включені. У групах і каналах адміністратори можуть самі вирішувати, чи дозволити реакції та які саме емодзі будуть доступні в чаті. Адміністратори груп і каналів можуть увімкнути реакції у профілі чату: Змінити — Реакції.
Щоб обговорювати новинки прокату і не зробити спойлер, можна виділити частину набраного повідомлення та застосувати форматування «Прихований». Прихований текст не відображатиметься ані в повідомленнях, ані у списку чатів і оповіщень. Щоб переглянути прихований текст, треба торкнутись його.
Telegram використовують понад 500 мільйонів людей з усього світу — тепер можна безпосередньо в додатку перекласти будь-яке повідомлення. Можна переглянути текст повідомлень у розділі Налаштування — Мова. Щоб перекласти повідомлення, треба натиснути на нього (для iOS: затиснути пальцем) й обрати в меню пункт «Перекласти». У налаштуваннях можна вибрати мови, які не потрібно перекладати, для повідомлень цими мовами кнопка «Перекласти» буде прихована. Для перекладу на пристрої має бути встановлена iOS 15+ або будь-яка версія Android. Список доступних мов залежить від операційної системи.
Також відтепер у Telegram можна створити QR-код для переходу до профілю будь-якого користувача, у якого є публічне посилання. Можна також створювати QR-коди для груп, каналів і ботів — наприклад, можна швидко показати другу улюблений блог. Щоб створити QR-код, треба натиснути на нову іконку поруч із публічним посиланням у профілі користувача або чату й обрати малюнок. Після цього код можна зберегти, надрукувати, надіслати через Telegram або в інші програми. QR-код для власного публічного посилання можна створити в налаштуваннях.
- 6 листопада Павло Дуров повідомив, що в Telegram зʼявиться платна підписка, яка дозволить приховувати рекламу. Згодом у Telegram запустили спонсоровані повідомлення — інструмент, який дозволяє будь-кому просувати свої канали та боти. Компанія ділитиметься прибутком з адміністраторами цих каналів.
- 24 листопада Павло Дуров повідомив, що в каналах державних структур, чиновників і політиків не буде реклами.