Кількість підписників платформи Netflix вже сягнула 214 мільйонів. Компанія значно перевершила власні прогнози на третій квартал 2021 року.
Про це пише Deadline.
Як сама компанія, так і експерти з Уолл-стріт, прогнозували, що за третій квартал 2021 року кількість користувачів Netflix зросте на 3,8 мільйона. Але кількість підписників зросла на 4,38 мільйона.
Такий успіх може бути пов’язаний з шаленою популярністю серіалу «Гра в кальмара», який подивилися вже 142 мільйони користувачів Netflix.
З урахуванням нових даних компанія вважає, що за четвертий квартал 2021 року до Netflix доєднаються ще 8,5 млн користувачів. Таким чином їхня загальна кількість сягне 222 мільйонів.
- Південнокорейський серіал «Гра в кальмара» за перший місяць приніс компанії Netflix $891,1 мільйона. На виробництво серіалу (усього один сезон) Netflix витратила $21,4 мільйона. У середньому — по $2,4 мільйона за епізод.
- Через «вибуховий трафік» південнокорейський інтернет-провайдер SK Broadband подав позов проти Netflix — компанії довелося збільшити витрати на техобслуговування мережі (трафік збільшився у 24 рази). Також через його популярність у компанії Vans різко зросли продажі білих кедів без шнурків (сліпонів) — аж на 7 800%.