Керівник Офісу президента Андрій Єрмак зустрівся з послами країн «Великої сімки». Основна тема зустрічі — останні події, повʼязані з рішенням Конституційного суду, яке викликало великий резонанс у суспільстві.
Про це повідомляє пресслужба Офісу президента.
Єрмак розповів про вчорашні термінові засідання РНБО та уряду, на яких ухвалили рішення відкрити доступ до е-декларацій і відновити роботу НАЗК. Він також зазначив, що до Верховної Ради передали законопроект, який має відновити довіру до Конституційного суду.
На думку глави Офісу президента, події в КСУ не відбулися без «зовнішнього втручання», тож він сподівається, що правоохоронні органи зможуть оцінити ситуацію.
Читайте також:
«Для нас дуже важливо, щоб усі керівники, представники антикорупційних органів знали позицію президента: ми сьогодні виступаємо дійсно єдиним фронтом щодо захисту тих реформ, які ми провели і продовжуємо проводити. Президент налаштований дуже рішуче, і він не зупиниться на шляху проведення реформ і боротьби з корупцією, хто б за цим не стояв», — наголосив Єрмак.
Читайте також:
Очільник ОП закликав представників «Великої сімки» стежити за роботою Антикорупційної ради, яка має зібратися найближчим часом. Тимчасова повірена у справах США Крістіна Квін запевнила, що G7 готова допомогти Україні в подальшому просуванні реформ.
Читайте також:
- 27 жовтня Велика палата КСУ визнала неконституційною кримінальну відповідальність за недостовірне декларування та приховування майна. Суд розглядав справу за поданням 47 депутатів, більшість яких — з «Опозиційної платформи — За життя».
- 29 жовтня відбулися термінові засідання Кабінету міністрів і Ради національної безпеки та оборони. Після цього за розпорядженням уряду НАЗК з 00:00 30 жовтня відкрило доступ до реєстру електронних декларацій — реєстр не працював з вечора 28 жовтня.
- Президент Зеленський подав до Ради законопроєкт, який передбачає звільнення усіх суддів Конституційного суду та початок відбору нового складу КСУ. Також він пропонує нардепам визнати рішення Конституційного суду про неконституційність певних положень антикорупційного закону нікчемними.