Газета The New York Times затвердила у внутрішньоредакційному статуті використання слова «чорний» — на тлі антирасистських протестів як у США, так і у всьому світі. Про це йдеться у публікації видання.
- Слова «чорний» або «білий» мають використовуватись як прикметники, а не як іменники.
- «Афроамериканець» залишається прийнятною альтернативою для визначення темношкірих у США.
- Підтверджується правило, згідно з яким раса або етнічна приналежність людини зазначається тільки у тому випадку, якщо це доцільно та необхідно для читачів.
- Закликають бути обережними, аби вважати, що «білий» використовується за замовчуванням — наприклад, називаючи расу темношкірого, але при цьому не називаючи расу інших.
Такі зміни до редакційної політики «негайно» набирають чинності.
Зазначимо, що на тлі антирасистських протестів компанії переглядають свою політику: компанія Unilever відмовляється від слів «білий» та «світлий»; компанія Johnson & Johnson прийняла рішення припинити продаж кремів і лосьйонів, які відбілюють тон шкіри; виробник морозива Dreyerʼs («дочка» Nestle) вирішив відмовитися від назви фірмового морозива «ескімо», щоб не ображати ескімосів.
- Протести в США спалахнули 25 травня після появи відео, на якому поліцейський душив коліном беззбройного афроамериканця Джорджа Флойда. Флойд помер, а експертиза підтвердила, що причиною смерті стали дії правоохоронця. Проти всіх причетних поліцейських висунули звинувачення в убивстві, а Дерека Шовена заарештували.