Компанія Unilever відмовляється від слів «білий» та «світлий»

Автор:
Ангеліна Шеремет
Дата:

Виробник косметичних засобів Unilever перегляне рекламні кампанії своєї продукції. У корпорації хочуть відмовитися від слів «білий», «світлий» та «освітлення». Про це йдеться у заяві компанії.

«Ми повністю віддані тому, щоб мати глобальний портфель брендів з догляду за шкірою, які піклуються про всі відтінки шкіри, відзначаючи велику різноманітність краси. Ми визнаємо, що використання слів «білий» та «світлий» передбачає особливий ідеал краси, який ми не вважаємо правильним», — заявила президент напрямку Beauty&Personal Care Санні Джейн.

Зокрема, йдеться про лінійку Fair & Lovely — відбілюючі креми, популярні в країнах Азії. Раніше компанія вже змінила її рекламу і пакування.

Unilever — нідерландсько-британська компанія, один зі світових лідерів на ринку продуктів харчування та товарів побутової хімії. У числі основних продуктів компанії Unilever — мило «Dove» та «Lux», засоби для догляду «Rexona», «Axe», «Timotei» та товари побутової хімії «Domestos».

  • Американська компанія Johnson & Johnson прийняла рішення припинити продаж кремів і лосьйонів, які відбілюють тон шкіри.
  • Раніше американський виробник морозива Dreyerʼs («дочка» Nestle) вирішив відмовитися від назви фірмового морозива «ескімо», щоб не ображати ескімосів. Це відбувається на тлі протестів проти расизму.