Facebook втрачає свою репутацію: компанія більше не входить до десятки кращих світових брендів

Автор:
Анна Воробйова
Дата:

Facebook опустилася на 14 місце в щорічному рейтингу кращих світових брендів Interbrand, повідомляє CBS News. Лише два роки тому компанія посіла 8 місце в списку і була названа брендом, цінність якого швидко зростає.

За словами консультанта з брендингу Interbrand, причиною того, що Facebook більше не входить до десятки найцінніших брендів світу, стали неодноразові удари по репутації компанії в останні роки.

Компанії з сильним позиціонуванням бренда, як правило, отримують більшу лояльність споживачів і часто можуть брати більшу плату за свої продукти і послуги, ніж їхні конкуренти. Це одна з причин, чому компанії працюють над захистом своїх брендів, і чому найцінніші бренди часто є синонімами найцінніших компаній. Цьогоріч три провідних бренди — Apple, Google і Amazon — зберегли свої лідерські позиції.

Нещодавно PayPal відмовилася від співпраці з Facebook в розробці криптовалюти. Відомо, що про відмову від підтримки проєкту думають й інші фінансові партнери, зокрема, Visa і MasterСard. Вони побоюються проблем з американськими і європейськими регуляторами.

Також Facebook опинялася в центрі скандалів, повʼязаних із порушенням конфіденційності.

  • Міністри фінансів G7 заявили, що такі криптовалюти як Libra Facebook можуть дестабілізувати глобальну економіку і використовуватися для відмивання грошей або навіть для фінансування тероризму.
  • Влада Франції обіцяла заблокувати розвиток у Європі криптовалюти Libra. На їхню думку, валюта загрожує «грошовому суверенітету» урядів. Міністр фінансів Франції Бруно Ле Мер заявив, що Libra містить фінансові ризики і може використовуватися для зловживань.
  • Федеральна торгова комісія США затвердила угоду з Facebook, згідно з якою соціальна мережа зобовʼязана виплатити близько $5 млрд через витік даних користувачів. Угоду підтримали троє з пʼяти членів комісії. Facebook Inc. погодилася виплатити Федеральній торговій комісії США штраф у $5 млрд і поліпшити політику конфіденційності даних у соцмережі, щоб врегулювати тривале федеральне розслідування проти компанії.