Користувачі AirPods, що втратили свої навушники, витратять у 2019 році $700 млн, щоб купити нові, повідомляє CBS News.
Очікується, що в 2019 році компанія Apple продасть AirPods на суму від $10 млн до $12 млн. Таким чином, на купівлю нових навушників замість старих буде припадати від 5% до 7% всіх продажів AirPods цьогоріч.
«З точки зору того, що AirPods легко втратити, це продовжує бути майже епідемією», — сказав аналітик з цінних паперів Wedbush Ден Айвз, якому належать дві пари AirPods.
Дуже небагато користувачів, які втратили свої AirPods, можливо, 1%, вважає Айвз, не замінять загублені аксесуари. «Багато споживачів розглядають свої пріоритети так: їжа, вода та AirPods», — зазначив Айвс.
Компанія Apple, зі свого боку, заявляє, що не буде розкривати, скільки клієнтів купляє заміну навушникам (пару або поштучно).
За даними організації Metropolitan Transit Authority, яка контролює нью-йоркське метро, 104 з приблизно 5000 одиниць знайдених за рік на залізничних коліях предметів особистої власності були Apple AirPods або їх зарядні пристрої.
- Соціальна мережа Facebook змінила слоган. Замість Itʼs free and always will be («Це безкоштовно і завжди буде») на головній сторінці тепер написано Itʼs quick and easy («Це швидко і легко»).
- Компанія Apple переписала інструкції для голосового помічника Siri щодо відповідей, що стосуються таких тем, як фемінізм. У компанії хочуть домогтися гарантії того, що Siri висловиться за рівність, але ніколи не вимовить слово «фемінізм» — навіть якщо їй поставлять пряме запитання на цю тему.
- Компанія Apple визнала, що давала стороннім підрядникам прослуховувати записи своїх користувачів, які були зроблені голосовим помічником Siri.