Рух «ЧЕСНО»: Найбільше коштів на агітаційну телерекламу витратили партії Ляшка та Гройсмана

Автор:
Олена Козаченко
Дата:

Найбільше коштів на агітаційну рекламу на телебаченні витратила Радикальна партія, на другому місці – «Українська стратегія Гройсмана». Третю позицію за витратами зайняла «Європейська солідарність» Петра Порошенка. Про це повідомляє громадський рух «ЧЕСНО».

Рух «ЧЕСНО» проаналізував обсяги та вартість політичної реклами з квітня до липня 2019 року.

Так, на телеагітацію Радикальна партія витратила 45,5 млн гривень — 5 млн до реєстрації у ЦВК і 40,5 млн гривень після. «Українська стратегія Гройсмана» витратила 44, 7 млн гривень — 19,4 млн до реєстрації у ЦВК і 25,3 млн після. «Європейська солідарність» колишнього президента Петра Порошенка витратила на телеагітацію 42,9 млн гривень — 23,2 млн до реєстрації в ЦВК і 19,7 млн після.

«Опозиційний блок» витратив 40,6 млн гривень, «Голос» — 37, 7 млн гривень, «Опозиційна платформа — За життя» — 33,4 млн, «Слуга народу» — 19,9 млн, «Сила і честь» — 18,9 млн, «Батьківщина» — 17 млн, «Громадянська позиція» — 8,7 млн гривень, «Самопоміч» — 4,4 млн.

Загалом з 21 квітня до 7 липня учасники парламентської кампанії разом витратили близько 307 млн гривень на телерекламу на 18 загальнонаціональних каналах.

«Для порівняння: якщо у травні в середньому на добу виходило 7 роликів за участю політиків та партій, то в останній тиждень червня 52, а з 1 до 7 липня — 115. Для обрахунку цього показника ми обрали 5 найрейтинговіших телеканалів («Україна», «1+1», «СТБ», «Інтер», «ICTV») та порахували середню кількість показів політичної реклами в ефірі на добу», — йдеться в аналітиці громадського руху.

Як і під час президентської кампанії, разом зі збільшенням кількості реклами зменшується її тривалість. Якщо наприкінці квітня середня тривалість ролика з політичною рекламою становила 65 секунд, то у перший тиждень липня — 25.