Соціальна мережа Facebook опублікувала звіт з даними про те, хто і скільки платить їй за політичну рекламу в Україні. Відповідний звіт розміщений у Бібліотеці реклами Facebook, яка публікує дані про рекламу, пов’язану із соціальними питаннями, виборами або політикою.
Згідно з опублікованими даними, за сплаченими сумами лідирує партія Святослава Вакарчука «Голос». Там на рекламу в Facebook за останній місяць витратили $88 742. Тільки за 9 липня партія проспонсорувала 103 публікації на $9 865.
На другому місці партія колишнього президента Петра Порошенка «Європейська солідарність», яка в червні—липні заплатила Facebook за просування своєї сторінки $66 672.
Третє місце посіла ГО «Всеукраїнське обʼєднання «Спільна справа», вона витратила в червні—липні $41 114.
Партія «Слуга народу» за звітний період витратила $27 625, просуваючи себе в Facebook.
За кількістю оголошень перше місце посідає сторінка «Бойко — прем’єр», яка агітує за співголову «Опозиційної платформи — За життя» Юрія Бойка. Вона сплатила за 1 971 оголошення загалом $29 535.
На другому місці за кількістю реклами «Партія Шарія», яку очолює блогер Анатолій Шарій. Вона у червні-липні замовляла 787 оголошень та сплатила ще за 306, не вказавши, хто саме перерахував кошти.
- На парламентських виборах, які відбудуться 21 липня, за партію «Слуга народу» Володимира Зеленського готові проголосувати 47% виборців. Підтримку втрачають партії «Опозиційна платформа — За життя» Юрія Бойка і Вадима Рабіновича (зараз 11,6%, було 13,4%), «Голос» Святослава Вакарчука (зараз 6,6%, було 7,2%) і «Батьківщина» Юлії Тимошенко (зараз 6,4%, було 7,2%).
- Партії «Слуга народу», «Опозиційна платформа — За життя», «Європейська солідарність», «Голос» та «Батьківщина» проходять до парламенту згідно з опитуванням соціологічної групи «Рейтинг» на замовлення Міжнародного республіканського інституту.