Facebook показав, скільки українські партії платять за політичну рекламу

Автор:
Олена Козаченко
Дата:

Соціальна мережа Facebook опублікувала звіт з даними про те, хто і скільки платить їй за політичну рекламу в Україні. Відповідний звіт розміщений у Бібліотеці реклами Facebook, яка публікує дані про рекламу, пов’язану із соціальними питаннями, виборами або політикою.

Згідно з опублікованими даними, за сплаченими сумами лідирує партія Святослава Вакарчука «Голос». Там на рекламу в Facebook за останній місяць витратили $88 742. Тільки за 9 липня партія проспонсорувала 103 публікації на $9 865.

На другому місці партія колишнього президента Петра Порошенка «Європейська солідарність», яка в червні—липні заплатила Facebook за просування своєї сторінки $66 672.

Третє місце посіла ГО «Всеукраїнське обʼєднання «Спільна справа», вона витратила в червні—липні $41 114.

Партія «Слуга народу» за звітний період витратила $27 625, просуваючи себе в Facebook.

За кількістю оголошень перше місце посідає сторінка «Бойко — прем’єр», яка агітує за співголову «Опозиційної платформи — За життя» Юрія Бойка. Вона сплатила за 1 971 оголошення загалом $29 535.

На другому місці за кількістю реклами «Партія Шарія», яку очолює блогер Анатолій Шарій. Вона у червні-липні замовляла 787 оголошень та сплатила ще за 306, не вказавши, хто саме перерахував кошти.