Президент Петро Порошенко витратив на передвиборчу телерекламу 329 млн грн, а його опонент Володимир Зеленський — лише 107 млн грн. Про це йдеться у дослідженні громадського руху «Чесно».
Загалом Порошенко замовляв рекламу на каналах «Україна» — 96,4 млн, «Інтер» — 47 млн, СТБ — 31,8 млн, «Прямий» — 21,8 млн, та ін.
Ще однією суттєвою статтею видатків для Порошенка було розміщення зовнішньої реклами під час передвиборчої агітації до першого туру — 58,2 млн грн (10% від усіх витрат).
Крім того, 2,2 млн грн Порошенко перерахував НСК «Олімпійський» — за проведення заходів 14 та 19 квітня.
Зеленський у свою чергу замовляв телерекламу на більшості національних телеканалів: ICTV — на 19 млн грн, СТБ та «1+1» — по 17 млн, ТРК «Україна» — 16,6 млн, «Інтер» — 13,7 млн, «Новий Канал» — 10,5 млн.
22,5 млн (або 16% фонду) переможець президентських виборів витратив на розміщення реклами на зовнішніх носіях. За проведення дебатів на «НСК Олімпійський» 19 квітня Зеленський перерахував комплексу 1,7 млн грн.
- В середині квітня «Чесно» повідомляв, що Порошенко витратив на виборчу кампанію з 7 до 13 квітня 100 млн грн.