Оператор «Київстар» повідомив, що відновив голосовий сервіс і домашній інтернет для усіх абонентів.
«Голосовий сервіс підключений. Проте його доступність і якість залежить від багатьох факторів. Зараз ми працюємо, щоб усі мали звʼязок. І це потребує деякого часу. Мережа «Домашнього Інтернету» відновлена на 93%», — сказано у повідомленні.
Спеціалісти компанії працюють над усуненням усіх негативних факторів після хакерської атаки. У деяких населених пунктах усе ще виникають короткочасні складнощі зі звʼязком, але їх усувають.
- 12 грудня оператор «Київстар» зазнав масштабної хакерської атаки, через що у абонентів зник звʼязок та інтернет. Відповідальність за атаку взяло на себе російське угруповання «Солнцепек». У СБУ заявили, що воно повʼязане з російським Головним розвідувальним управлінням. СБУ почала розслідування за вісьмома статтями, серед яких диверсія і держзрада.
- Гендиректор «Київстару» Олександр Комаров заявив, що хакерська атака була дуже потужною. Частина віртуальної ІТ-інфраструктури зруйнована. Частково хакери досягли мети.
- 13 грудня абонентам «Київстару» заблокували доступ до нацроумінгу, щоб не перевантажувати інші мережі. Труднощі були і у роботі банківської системи, зокрема у роботі POS-терміналів.
- Сервіс голосових дзвінків «Київстар» відновився ввечері 13 грудня.
- У той же день президент «Київстару» визнав, що хакери зламали захист компанії через обліковий запис одного зі співробітників. За словами Олександра Комарова, ця атака «не питання технологій», а того, що в будь-якій організації можуть бути люди, які «умовно, наводять російські ракети або віддають свої паролі, тому що гарно працюють соціальні інженери».