В Японії вчені виявили мутацію штаму коронавірусу «Дельта»

Олег Панфілович

Група японських дослідників повідомила, що вперше в Японії виявили нову мутацію варіанту коронавірусу «Дельта».

Про це пише японське агентство NHK.

Вчені під керівництвом доцента лікарні Токійського університету медицини та стоматології Такеуті Хіроакі виявили мутацію у зараженого варіантом «Дельта» пацієнта, який побував у цій установі в середині серпня.

За словами дослідників, генетичний аналіз виявив мутацію N501S. Зазначається, що мутація N501S нагадує різновид N501Y варіанту «Альфа», вперше виявлений у Великій Британії. За словами групи, поки неясно, чи впливає ця мутація на ступінь поширення вірусу.

• Всесвітня організація охорони здоров’я визнала штам коронавірусу «Дельта» більш заразним, а вперше його виявили в Індії. Цей штам зараз домінує серед хворих у Росії.
  • За даними департаменту громадського здоровʼя Англії, штам «Дельта» в 1,6 разу заразніший, ніж «Альфа», у 2,26 разу частіше призводить до госпіталізації та в 1,45 разу частіше — до реанімації.
  • Ефективність вакцинації від коронавірусу препаратами Pfizer, Moderna і Johnson & Johnson впала з 91 до 66% після того, як штам «Дельта» почав поширюватись у США.