Німецький виробник спортивного одягу Adidas AG продає свій бренд Reebok на тлі погіршення його фінансових показників. В Adidas вважають, що бренди «зможуть краще реалізувати свої потенціали незалежно один від одного».
Рішення прийнято в рамках нової пʼятирічної стратегії Adidas, яку обіцяють представити в березні.
Як пише Reuters, аналітики на даному етапі оцінюють вартість Reebok у близько $1,2 млрд. Adidas бренд у 2006 році обійшовся в $3,8 млрд, але його економічні показники з кожним роком падали. Через пандемію продажі Reebok у другому кварталі 2020 року знизилися на 42%.
Reebok в майбутньому може стати самостійною компанією або увійти до складу інших брендів. За даними Reuters і журналу Manager Magazin, у купівлі Reebok зацікавлені VF Corporation (власник Vans, Timberland і The North Face), компанія Permira (володіє Dr. Martens) і китайська Anta International Group Holdings.
- У листопаді 2020 року американська VF Corporation оголосила про купівлю бренду вуличного одягу Supreme. За даними ЗМІ, сума операції склала $2,1 мільярда.
- У січні 2021 британський бренд Dr. Martens провів першу IPO, що стала наймасштабнішою в країні з кінця минулого року. Власник Permira зібрав близько $1,8 мільярда. Бренд піднявся в ціні на Лондонській фондовій біржі на 18%.