У Вінниці викрили два нелегальні call-центри, «працівники» яких щодня викрадали з рахунків банківських клієнтів до 20 тисяч у доларовому еквіваленті.
Про це повідомили у пресслужбі СБУ.
За даними спецслужби, організували протиправний бізнес двоє місцевих мешканців і двоє з інших областей України. «Оператори» телефонували клієнтам, представляючись працівниками банківських установ, і пропонували скористатися різними послугами страхування, зокрема депозитів. Під час бесіди вони «уточнювали» реквізити банківських карток, паролі. Отримавши доступ до рахунків громадян, «оператори» знімали з них кошти.
Серед «клієнтів» call-центрів були вкладники українських державних і комерційних банків, а також деяких установ з пострадянського простору.
За попередніми оцінками, нелегальний бізнес проіснував приблизно 5 місяців, у ньому були задіяні понад 40 осіб.
Під час обшуків були вилучено понад 40 одиниць комп’ютерної техніки і телекомунікаційного обладнання, sim-картки операторів стільникового зв’язку, зокрема закордонних, а також інше технічне обладнання та документацію, що підтверджує протиправну діяльність.
За цим фактом розпочато кримінальне провадження, тривають слідчі дії.
- Автозаправні станції, підключені до інтернету, можуть бути доступні віддалено через даркнет і є однією з найпривабливіших цілей для хакерів.
- Державна служба фінансового моніторингу за 2020 рік направила правоохоронцям декілька сотень матеріалів щодо фінансових операцій, які можуть бути повʼязані з відмиванням 60,3 млрд гривень.
- Раніше на будівництві обʼєктів інфраструктури міжнародного аеропорту «Бориспіль» розкрили схему представників генпідрядника і топменеджерів. У 2017—2018 роках учасники схеми вивели 37 млн гривень держкоштів.