Facebook відмовилася розміщувати понад 2 млн рекламних постів через «спроби вплинути на голосування» у США

Автор:
Олег Панфілович
Дата:

Соціальні мережі Facebook і Instagram відмовилися розмістити 2,2 млн рекламних повідомлень, побачивши в них спроби «перешкодити голосуванню» на майбутніх виборах президента США.

Про це повідомляє Deutsche Welle.

Ще 120 тисяч постів з тієї ж причини видалили. Віцепрезидент Facebook зі звʼязків з громадськістю Ніколас Клегг заявив, що експерти соцмережі співпрацюють з 70 ЗМІ з питань верифікації інформації. Завдяки цьому і використанню штучного інтелекту, Facebook видалила вже «мільярди постів і фейковий профілів» ще до того, як на них поскаржилися користувачі. «Facebook зберігає рекламні оголошення, а також інформацію про їхнє фінансування та походження протягом 7 років, щоб «забезпечити прозорість», — підкреслив Клегг.

Зазначається, що в такий спосіб Facebook прагне уникнути повторення ситуації перед президентськими виборами в Сполучених Штатах у 2016 році. Тоді через соцмережу робилися масові спроби, зокрема з Росії, маніпулювати думкою виборців. Цього року вибори президента США заплановані на 3 листопада.

  • Згідно з дослідженням американської організації German Marshall Fund Digital, що вивчає публічну політику, загальна кількість переходів з Facebook на сайти з фейками і оманливим контентом зросла на 242% в період між передвиборчими кампаніями в США 2016 і 2020 років.
  • На початку вересня Facebook видалила мережу облікових записів і сторінок, повʼязаних із російською «фабрикою тролів». Акаунти використовували для поширення ворожнечі після президентських виборів 2016 року у США.