12 жовтня компанія Facebook оновила політику щодо розпалювання ненависті, щоб заборонити будь-який контент, який заперечує або спотворює інформацію про Голокост.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
«Сьогоднішнє оголошення знаменує собою ще один крок у наших зусиллях у боротьбі з ненавистю. Важливість нашого рішення підтверджується зростанням антисемітизму в усьому світі та тривожним рівнем необізнаності щодо Голокосту, особливо серед молоді», — зазначили в компанії.
Згідно з недавнім опитуванням серед дорослих у США, майже чверть американців у віці від 18 до 39 років заявили, що вважають Голокост міфом або перебільшенням.
З кінця цього року усіх, хто буде шукати у Facebook інформацію про Голокост, будуть переадресовувати до достовірних джерел інформації.
- У TikTok новий тренд — користувачі вдають із себе жертв Голокосту, які розповідають про знущання в концтаборах, перебуваючи в раю.
- Нідерландець, який пережив Голокост, хоче судитися з німецькою залізницею. У роки війни та перевозила людей до концтаборів.