Мережа ресторанів швидкого харчування KFC через пандемію змінила назву, а заодно й склад свого соусу Finger Lickinʼ Good («Так смачно, що пальчики оближеш»). Про це повідомляє пресслужба компанії.
Новий соус називається просто «Соус KFC». Він зʼявився в ресторанах США у понеділок, 12 жовтня, пропонуючи «більш солодку, більш гостру суміш із легким димком». KFC заявила, що протестувала 50 варіацій рецепта, перш ніж зупинилася на цьому.
У серпні компанія оголосила, що тимчасово відмовляється від гасла Finger Lickinʼ Good, яким користується понад 64 роки, адже воно «здається не зовсім правильним» у світлі рекомендацій ВООЗ мити руки і не торкатися обличчя, щоб допомогти зупинити поширення коронавірусу.
У період розробки «чогось нового» KFC розмивала напис про облизування пальців на старих рекламних щитах і на відерцях.
Нагадаємо, у серпні KFC довелося вибачатися через рекламу з курячою ніжкою і жестом Black Power, випущену на честь Дня емансипації.