Мережа ресторанів швидкого харчування KFC на час пандемії відмовиться від свого слогану «Так смачно, що пальчики оближеш», який використовується вже 64 роки.
Про це йдеться на сайті KFC.
«Ми знаходимося в унікальній ситуації — у нас є знаковий слоган, який не зовсім вписується в поточну обстановку. Поки ми припиняємо його використання», — сказано в заяві головного маркетолога KFC.
Компанія поверне слоган, коли він буде доречним.
Як пише The Guardian, на слоган KFC скаржилися люди. Рекламу називали такою, що суперечить рекомендаціям з поведінки під час пандемії коронавірусу. Тільки в березні в компанію надійшло понад 1 500 скарг.
- У серпні KFC довелося вибачатися через рекламу з курячою ніжкою і жестом Black Power, яка була випущена на честь Дня емансипації. У Тринідаді і Тобаго компанію звинуватили в расизмі.
- Компанія Crocs випустила обмежену партію капців із зображенням смаженої курки з фастфуду KFC. Продажі розпочалися 28 липня, а вже за добу у Crocs заявили, що всю партію розкупили. Коштували капці $60.