Компанії KFC довелося вибачатися через рекламу з курячою ніжкою і жестом Black Power, яка була випущена на честь Дня емансипації. У Тринідаді і Тобаго компанію звинуватили в расизмі.
День емансипації святкується 1 серпня у країнах Карибського басейну. Він знаменує закінчення колоніального періоду європейськими країнами і припинення рабства в регіоні. KFC у соцмережах на честь свята опублікувала рекламу з відсиланням на жест руху Black Power, який був популярним у кінці 1960-х років серед прихильників боротьби за права афроамериканців.
У соцмережах компанію одразу ж розкритикували. Люди нагадали, що любов до смаженої курки — один з найпоширеніших стереотипів про афроамериканців.
Через день KFC видалила рекламу і заявила, що хотіла лише «підтримати значущість історично важливої події». «Ми помилилися і хочемо вибачитися за заподіяну образу», — заявили в KFC і додали, що переглянуть політику схвалення публікацій в соцмережах.
- Компанія Crocs випустила обмежену партію тапочок із зображенням смаженої курки з фастфуду KFC. Продажі розпочалися 28 липня, а вже за добу у Crocs заявили, що всю партію розкупили. Коштували капці $60.