Підняти затонулий танкер Delfi та прибрати його з одеського пляжу коштувало близько 14 млн грн. Але на це витратити не бюджетні кошти — роботи профінансувала приватна фірма «Бруклін-Київ».
Про це повідомив Андрій Іванов — директор компанії фірми «Трансшип», до складу якої входить дочірнє підприємство «Краншип», фахівці якого прибрали судно з мілини, передає «Укрінформ».
Іванов розповів, що за ці кошти «Трансшип» герметизувала пробоїн корпусу танкера, відкачала близько 300 тонн піску та мулу, а також вирізала й видалила з борту аварійного судна до 50 тонн металоконструкцій.
За його словами, «Бруклін-Київ» зможе компенсувати витрати за рахунок збуту металобрухту після розпилу танкера.
При цьому, додав він, згідно з чинним законодавством, керівники «Бруклін-Київ» та Адміністрація морських портів можуть звернутися за компенсацією до колишнього судновласника. До закінчення судового процесу судно перебуватиме на території морського порту Чорноморськ.
- 22 листопада 2019 року сильний шторм зірвав зі стоянки танкер Delfi, після чого він сів на мілину в затоці Одеси. Троє членів екіпажу спочатку відмовлялися покидати судно, але пізніше рятувальники евакуювали їх. Моряків тоді доставили в лікарню (капітан корабля постраждав більше за всіх). Судновласник кілька разів переносив терміни підйому танкера, але обіцяв зробити це своїми силами.
- Врешті підняти танкер погодилася приватна компанія, а судновласник Mister Drake PC намагався заборонити евакуацію судна навіть через суд.
- 26 серпня 2020 року Delfi підняли на рівний кіль. Держпідприємство «Адміністрація морських портів України» подало до суду на власника, вимагаючи 2,4 млн гривень. Суд заарештував танкер і призначив засідання на 23 вересня.
- 10 вересня танкер нарешті прибрали з пляжу і доставили в нафтогавань порту «Чорноморськ».