У США курʼєри розвішують на деревах смартфони поруч зі складами Amazon, аби швидше отримати замовлення

Автор:
Олег Панфілович
Дата:
У США курʼєри розвішують на деревах смартфони поруч зі складами Amazon, аби швидше отримати замовлення

Scottish Government / Flickr

Курʼєри Amazon в США почали розвішувати смартфони на деревах поруч з центрами сортування посилок, щоб раніше інших отримувати замовлення.

Про це пише Forbes.

Курʼєри, які доставляють посилки на власних автомобілях, отримують замовлення через додаток Amazon Flex, схожий на Uber. Розподіляючи замовлення, автоматизована система шукає по смартфонах курʼєрів, які перебувають найближче до станції сортування. Ця система може визначати місце розташування смартфона з точністю до 5 метрів, тому замовлення надійде в першу чергу на телефони, розташовані зовсім поруч зі станцією. При цьому у курʼєрів буде всього декілька хвилин, щоб прийняти замовлення.

Тому курʼєри вішають смартфони на дерева поруч зі станцією і синхронізують їх з іншими своїми телефонами, які залишають у себе. Завдяки смартфону на дереві курʼєри можуть отримати замовлення на доставку, навіть якщо самі фізично не знаходяться поруч зі станцією сортування.

Деякі курʼєри вже поскаржилися Amazon на те, що недобросовісні конкуренти знайшли спосіб «зламати» систему доставки. Курʼєри вішають відразу кілька телефонів на дерева з різними акаунтами в Amazon Flex, щоб завадити компанії викрити їх.

Більш того, зазначається, що в курʼєри можуть йти в тому числі люди, які не мають водійських прав, або дозволу на роботу в США. Цим, за його словами, може скористатися людина, яка офіційно працює курʼєром: у додатку вона отримає замовлення з оплатою у $18 в годину, а потім передасть його нелегалу, заплативши йому $10. «Amazon знає про це, але нічого не робить», — заявив виданню один з курʼєрів.

  • У квітні повідомлялося, що Amazon, попри зростаюче безробіття у країні, планує найняти ще 75 тисяч працівників, щоб прискорити виконання замовлень в умовах пандемії коронавірусу.
  • Перед цим працівники складів і кур’єри Amazon страйкували, щоб привернути увагу до питань безпеки та зарплати. Вони наголошують, що вимушені працювати, тоді як більшість населення залишається на карантині. Тоді в Нью-Йорку 15 робітників складу залишили робочі місця після повідомлень про коронавірус серед персоналу.