TikTok запускає Центр прозорості та підзвітності, через який експерти зможуть стежити за модерацією соцмережі та обробкою даних. Голова компанії Кевін Маєр заявив, що всі алгоритми соцмережі, правила модерації та дані про збір інформації будуть відкриті. Він закликав інші компанії, зокрема Facebook, вчинити так само.
Про це йдеться у заяві Маєра на сайті компанії.
Маєр заявив, що компанія хоче заспокоїти своїх користувачів і зробити TikTok більш прозорим на тлі звинувачень у прямих звʼязках з китайським урядом. За його словами, соцмережа не повʼязана з політикою, не розміщує політичну рекламу і не буде цього робити. Маєр запевняє, що TikTok безпечний і надійний, а також закликає індустрію до детального обговорення алгоритмів і модерації.
При цьому Маєр звинуватив Facebook у нечесній конкуренції. «Давайте зосередимося на чесній та відкритій конкуренції, а не на зловмисних атаках нашого конкурента Facebook, замаскованих під патріотизм і покликаних покласти край нашій присутності у США», — заявив він.
На тлі планів уряду США заборонити TikTok інвестори вже розглядають варіант покупки соцмережі у китайської ByteDance. Як пише Reuters, сервіс TikTok оцінили у $50 млрд.
Виручка TikTok за підсумками 2020 року прогнозується на рівні $1 млрд. ByteDance при цьому розглядає кілька пропозицій, але зрештою може відмовитися від будь-якої угоди.
- TikTok зараз перебуває на межі заборони у США. Держсекретар США Майкл Помпео заявив 6 липня, що Білий дім розглядає питання про заборону TikTok. 15 липня голова адміністрації президента Дональда Трампа Марк Медоус заявив, що обмеження для програми можуть запровадити «протягом тижнів, а не місяців».
- Департаменти державної і національної безпеки, армія і військово-морський флот США вже заборонили користуватися TikTok, а представників Демократичної і Республіканської партій застерегли від використання цього додатку. В Індії TikTok заборонили в кінці червня. Японія теж хоче обмежити використання TikTok через побоювання щодо конфіденційності сервісу.
- Facebook вже планує переманювати блогерів з TikTok на свою платформу Instagram Reels.