Facebook «переманює» блогерів з TikTok на свою нову платформу. Обіцяють монетизацію контенту

Автор:
Катя Мещерякова
Дата:

Facebook планує переманювати блогерів з TikTok на свою платформу Instagram Reels.

Про це повідомляє Business Insider.

Компанія готова запропонувати блогерам функцію монетизації, щоб вони публікували контент в Reels.

Зараз додаток доступний у кількох країнах, зокрема, в Бразилії, Франції та Німеччини, а також в Індії. Очікується, що в найближчі декілька тижнів він буде доступний і для американських користувачів. Одна з ключових відмінностей у тому, що короткі відеоролики Reels обмежені 15 секундами, а в TikTok — 60 секундами.

У TikTok уже заявили про готовність до таких «пропозицій». Очікується, що найближчим часом сервіс використає $200 млн для того, щоб утримати популярних блогерів на своїй платформі.

  • Reels — це не перша спроба Facebook кинути виклик TikTok. Раніше в Instagram запускали додаток для коротких відео Lasso, але поки він не отримав суттєвої підтримки. Але за допомогою Reels Instagram може знайомити своїх користувачів із Lasso.
  • Завдання Reels полягає в тому, щоб змусити користувачів Instagram створювати контент іншого типу — відео в аналогу TikTok можуть бути більщ особистими.
  • Instagram поки не повідомляє, коли планує випустити Reels по всьму світу.