Amazon використовує штучний інтелект для контролю соціальної дистанції між працівниками

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

Компанія Amazon використовує на своїх складах систему Distance Assistant («Асистент дистанції») на базі штучного інтелекту, яка в режимі реального часу дозволяє контролювати дотримання соціальної дистанції працівниками.

Про це пише The Verge.

Система обʼєднує екран телевізора, датчики глибини і камеру з підтримкою штучного інтелекту для відстеження рухів працівників. Система передає на екрани телевізорів зображення «кордону» кожної людини. Якщо працівники не порушують дистанцію, то вони позначені зеленим колом, якщо наближаються один до одного на відстань 1,8 м, то вони позначаються червоними колами і отримують миттєве сповіщення.

Distance Assistant автономна і може швидко розгортатися в будь-якому місці. Компанія планує впровадити систему в усіх своїх офісах, складах і приміщеннях вже протягом декількох тижнів.

Утім, нове рішення компанії викликає критику з боку багатьох експертів через впровадження більш високого рівня спостереження за працівниками. Система може отримувати докладні дані про переміщення працівників протягом дня, що дозволяє менеджерам постійно стежити за ними.

При цьому у працівників Amazon немає вибору — вони зобовʼязані звикнути до системи, щоб зберегти свою роботу.

Як пише видання, впровадження Distance Assistant могло бути викликано позовами складських працівників Amazon, які дорікали компанії в нездатності захистити персонал від коронавірусу.

  • Раніше працівники складів і кур’єри Amazon страйкували, щоб привернути увагу до питань безпеки та зарплати. Вони наголошують, що вимушені працювати, тоді як більшість населення залишається на карантині. Після цього Джеф Безос відвідав центри Amazon, щоб подякувати персоналу за роботу під час пандемії.