Мережа готелів Marriott заявила про витік персональних даних 5,2 млн клієнтів. Про це повідомляється в заяві компанії.
Витік виявили у лютому поточного року. Компанія провела власне розслідування і зʼясувала, що хакери, використовуючи облікові записи двох співробітників мережі, отримали імена клієнтів, їхні адреси, номери телефонів та адреси електронної пошти.
При цьому, в Mariott стверджують, що витоку номерів банківських карт і паспортних даних не відбулося. Постраждалим від зламу клієнтам розіслали повідомлення про те, що трапилося, які заходи вживаються Marriott для розвʼязання проблеми, а також які кроки гості можуть вжити самостійно.
Зараз компанія оцінює суму страхового покриття від інциденту, але впевнена, що про великі відшкодування не йтиметься.
- У листопаді 2018 року зловмисники отримали доступ до бази даних системи бронювання готелів Starwood. У результаті стався витік персональної інформації близько 500 млн відвідувачів готелів Marriott.
- Пізніше повідомлялося, що до викрадення даних 500 млн гостей готелів Marriott по всьому світу причетні китайські хакери.