Зловмисники отримали доступ до бази даних системи бронювання готелів Starwood. У результаті стався витік персональної інформації близько 500 млн відвідувачів, повідомляється на сайті Marriott International — міжнародної компанії з управління готельними мережами зі штаб-квартирою у США.
Marriott International надає послуги з управління понад 6 000 готелів загальною місткістю понад 1,2 млн. Компанія заснована в 1927 році і працює у 130 країнах світу
Попередження про підозрілу активність компанія отримала 8 вересня 2018 року. Після розслідування виявилося, що хакери мали доступ до бази даних з 2014 року.
Marriott вважає, що була викрадена інформація про приблизно 500 млн гостей. Дані близько 327 млн з них — це комбінація імен, поштової адреси, номерів телефону та паспорта, адреси електронної пошти, дати народження, статі, інформації про прибуття та виїзд тощо.
Для деяких інформація також включає номера платіжних карток і дату закінчення терміну їх дії, хоча ці відомості були зашифровані.
Для решти гостей викрадена інформація обмежувалася імʼям, а іноді й іншими даними, наприклад поштовою адресою чи електронною поштою.
Marriott повідомила про цей інцидент правоохоронним органам. Компанія також створила спеціальний веб-сайт і колл-центр, щоб відповісти на питання клієнтів. Також з 30 листопада Marriott почала відправляти електронні листи постраждалим особам, чиї адреси електронної пошти знаходяться в базі даних бронювання гостьових будинків Starwood.
- Раніше хакери заволоділи інформацією про 257 тис. користувачів Facebook і заявили, що мають дані 120 млн акаунтів.