Американський виробник спортивного одягу та взуття Nike запатентував кросівки з блокчейном під назвою CryptoKicks, пише портал Naked Science.
Як пише джерело, при покупці цих кросівок генерується цифровий токен, до якого привʼязані ідентифікаційні коди самого продукту та його власника. У компанії стверджують, що така схема дасть змогу запобігти підробці взуття, оскільки покупець зможе перевірити справжність придбаної пари, відсканувавши спеціальний код на коробці.
Якщо власник CryptoKicks забажає продати взуття комусь іще, він може віддати їх покупцеві як фізично, так і передавши токен. Зазначається, що «права» на кросівки можна зберігати в цифровому гаманці разом з криптовалютами. Також за допомогою токенів у Nike зможуть контролювати обсяги продажів CryptoKicks та акти їхнього перепродажу.
- Раніше повідомлялося, що Nike припинить продаж одягу та взуття через сайт Amazon, завершивши пілотний проєкт, який стартував у 2017 році.
- Nike у колаборації з дизайнерським бюро випустила «кросівки Ісуса». Пара з ладаном і святою водою коштує $3 тис.
- Nike та ще 31 світовий бренд підписали екологічну угоду, спрямовану на порятунок світових океанів і скорочення обсягів використовуваного пластику. Бренди уклали «модний пакт» перед початком саміту G7.