Adidas, Chanel, Prada, H&M. Десятки брендів підписали «модний пакт» під час саміту G7

Автор:
Олена Козаченко
Дата:

Відразу 32 світових бренди підписали екологічну угоду, спрямовану на порятунок світових океанів і скорочення обсягів використовуваного пластику. Бренди уклали «модний пакт» перед початком саміту G7, який зрештою був підписаний. Про це повідомляє Еco warrior princess. Коли угода набуде чинності, поки невідомо.

Президент Франції Емманюель Макрон доручив генеральному директору Kering (групи, що володіє модними брендами Gucci, Saint Laurent, Alexander McQueen і не тільки) Франсуа-Анрі Піно зібрати коаліцію з провідних світових модних компаній, які б спільно взялися за виконання зобовʼязань пакту. Захищати планету від забруднення погодилися Adidas, Chanel, Burberry, Hermès, Nike, Puma, Prada, Burberry, Capri Holdings (Michael Kors, Jimmy Choo і Versace), H&M, Gap Inc., крупні рітейлери — Galeries Lafayette, Matchesfashion, Nordstrom и Selfridges Group і багато інших.

Для чого підписувати «модний пакт»?

Один з головних чинників загрози екології — промисловість, а індустрія моди залишається однією з найбільш проблемних її галузей.

Три основних напрямки, прописаних у пакті — боротьба зі зміною клімату, проблема забруднення Світового океану і підтримання біологічного різноманіття. Документ розробили на основі «Цілей сталого розвитку» ООН і ініціативи Science-Based Targets, висунутої спільними зусиллями ООН, WWF, Інституту світових природних ресурсів і британського проєкту Carbon Disclosure Project, зосередженого на зменшенні викидів парникових газів.

Що повинні робити підписанти?

Сторони, що підписалися, зобов’язалися реалізувати наукові цілі, спрямовані на досягнення нульових викидів парникових газів до 2050 року, включаючи стале джерело використання сировини та 100% використання відновлюваної енергії у своїх ланцюгах поставок до 2030 року.

Щоб зменшити забруднення океанічних вод, компанії відмовляться від використання одноразових пластикових предметів до 2030 року (як в операціях, повʼязаних з поставками продукції ритейлерам, так і безпосередньо в магазинах модних брендів). Також бренди зобовʼязуються елімінувати мікропластик, який утворюється при пранні синтетичних речей, зокрема, за допомогою переходу на нові матеріали, які його не виділяють.

Варто зазначити, що пакт — це сукупність керівних принципів, які не мають юридичної сили.

«Оскільки підписанти працюють до досягнення «чистого нуля» до 2050 року, вони повинні гарантувати, що принаймні дві третини скорочення парникових газів відбуватимуться за допомогою заходів з енергоефективності та переходу до поновлюваних джерел енергії в усьому ланцюгу поставок, і уникати помилкових рішень, наприклад, кредитів на відновлювані джерела енергії або компенсації викидів вуглецю», — сказала директорка кампанії стратегій Stand.earth Ліз МакДавелл.