Найбільший у світі виробник спортивних товарів Nike Inc. припинить продаж одягу та взуття через сайт Amazon, завершивши пілотний проєкт, який стартував у 2017 році. Про це пише Engadget.
У заяві йдеться, що компанія прийняла рішення сфокусуватися на власному бізнесі, проте не виключає можливості партнерства з іншими рітейлерами та платформами.
Згідно з новою стратегією, у Nike зосередилися на збільшенні продажів через власні магазини, додатки та сайт. У звʼязку з цим виробник скоротив кількість рітейлерів, з якими співпрацював, і тепер отримує понад 30% річної виручки від прямих продажів споживачам.
У 2017 році компанія Nike співпрацювала з 30 тис. торгових точок в усьому світі. Елліот Хілл, глава відділу роботи зі споживачами та на ринку, повідомив інвесторам у цьому році, що Nike зосередить свої майбутні зусилля переважно на 40 партнерах.
У той же час, сайт Amazon привертає все більш пильну увагу через різке зростання продажів сторонніх продавців.
- Nike у колаборації з дизайнерським бюро випустила «кросівки Ісуса». Пара з ладаном і святою водою коштує $3 тис.
- Nike та ще 31 світовий бренд підписали екологічну угоду, спрямовану на порятунок світових океанів і скорочення обсягів використовуваного пластику. Бренди уклали «модний пакт» перед початком саміту G7.