Чотири партії впевнено проходять до парламенту на позачергових виборах, ще три — під питанням. Такі дані опитування, проведеного Українським інститутом соціальних досліджень імені Олександра Яременка і центром «Соціальний моніторинг». Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна».
Опитування Інституту Яременка та «Соцмоніторингу»
42,5% — «Слуга народу»
15,1% — «Опозиційна платформа — За життя»
8,1% — «Європейська солідарність»
7,6% — «Батьківщина»
4,8% — «Голос»
4,8% — «Громадянська позиція»
4,6% — «Сила і честь»
Серед тих, хто піде голосувати і визначився з вибором, «Слугу народу» Володимира Зеленського підтримують 42,5% респондентів, «Опозиційну платформу — За життя» Юрія Бойка та Вадима Рабіновича— 15,1%, «Європейську солідарність» Петра Порошенка— 8,1%, «Батьківщину» Юлії Тимошенко — 7,6%.
Попереднє опитування, проведене цими ж соціологами, прогнозувало нижчу підтримку «Опозиційній платформі» (13,7%) та вищу — партії «Голос» (7,5%).
Цього разу «Голос» підтримали 4,8% респондентів. Стільки ж підтримують «Громадянську позицію» Анатолія Гриценка. За «Силу і честь» Ігоря Смешка готові проголосувати 4,6% виборців.
Щоб пройти в парламент, партії мають набрати щонайменше 5% голосів.
- 16 липня Святослав Вакарчук разом з командою «Голосу» запустив проєкт «Швидкі зміни» та закликав українців приєднатися до нього.
- Згідно з останнім соцопитуванням Центру Разумкова, «Голос» випереджає «Європейську солідарність» і партію «Батьківщина». Політсила набирає 8,8% підтримки серед тих, хто має намір брати участь у голосуванні та вже визначився з вибором.
- Найбільше коштів на агітаційну рекламу на телебаченні витратила Радикальна партія, на другому місці – «Українська стратегія Гройсмана». Третю позицію за витратами зайняла «Європейська солідарність» Петра Порошенка.