Після уповільнення темпів економічного зростання Китаю операційний прибуток італійського будинку моди Prada знизився на 10% — до €323,8 млн. Хоча аналітики прогнозували, що прибуток складе €378 млн. В цілому за минулий рік акції втратили 38%, повідомляє Bloomberg.
Аналітик інвестиційної компанії CMB International Securities Ltd. Вальтер Ву заявив, що таке падіння було несподіваним, навіть після того як Prada знизила свої прогнози через слабкі продажі в Китаї.
«Ми не бачили значного поліпшення продажів у Китаї протягом перших двох місяців цього року, після слабкого четвертого кварталу в 2018 році. Ми очікуємо, що поліпшення бізнесу для Prada відбуватиметься повільніше, ніж в 2018 році, бренду знадобиться час, щоб модернізувати дизайн своїх продуктів і роздрібні операції в країні», — зауважив Ву.
Видання зазначає, що на тлі найбільш повільної економічної експансії за майже три десятиліття і торгової війни зі США китайські споживачі стали більш обережними і скорочують обсяги покупок дорогих речей. А це страшна перспектива для дорогих брендів одягу, оскільки частка Китаю в загальному обсязі витрат у цій галузі становить близько 30%.
- Китайський фондовий ринок показав за підсумками 2018 року гірші результати зі збитком в $2,4 трлн. Так, базовий індекс Shanghai Composite опустився на 25% з початку року, що зробило китайський фондовий ринок найневдалішим у світі серед великих ринків у 2018 році.
- Великі торгові інтернет-майданчики Китаю відмовилися від продукції Dolce & Gabbana через расистський скандал, в який потрапила компанія.
- Італійські дизайнери Доменіко Дольче і Стефано Габбана попросили вибачення у китайських покупців. Так засновники будинку моди спробували залагодити конфлікт, який виник після звинувачень реклами бренду в «глузуванні над китайською культурою».