Dolce & Gabbana випустили ролик з вибаченнями перед Китаєм. Вони записали його на фоні гобелена-килима

Дата:

Італійські дизайнери Доменіко Дольче і Стефано Габбана опублікували на YouTube ролик, в якому попросили вибачення у китайських покупців. Так засновники будинку моди спробували згладити конфлікт, який виник після звинувачень реклами бренду в «глузуванні з китайської культури».

Відео записане на італійській мові з китайськими субтитрами. «Ми надаємо величезне значення цій заяві. І ще раз хочемо принести свої найглибші вибачення китайському народу у всьому світі», — заявили дизайнери.

Дольче і Габбана попросили вибачити їх через недолік знань про культуру Китаю і пообіцяли, що це більше не повториться. У кінці відео вони хором кажуть «вибачте» китайською.

Що сталося?

Модний будинок опинився в центрі «расистського» скандалу після виходу рекламного ролика, в якому дівчина-китаянка намагається паличками їсти піцу, пасту та канолли. Закадровий голос коментує спроби актриси взяти їжу і радить «не використовувати палички як ножі».

Скандал розгорівся із ще більшою силою після того, як китайська соцмережа Weibo розповсюдила скріншоти повідомлень, авторство яких приписують Стефано Габбана. Модельєр нібито писав, що відео видалили, оскільки його офіс «дурний, як і багато китайців». Також він прикро висловлюється про Китай, культуру країни та гастрономічні уподобання її жителів. Через скандал Dolche & Gabbana довелося скасувати свій показ у Шанхаї 21 листопада.

Як пояснили конфлікт у Dolche & Gabbana?

Італійський будинок моди спростував свою причетність до расистських коментарів. В Instagram зʼявилося повідомлення, що акаунти D&G і самого Стефано Габбана зламали, а компанія відчуває до Китаю і його жителів «виключно повагу».

Як відреагували рітейлери?

Від продукції Dolce & Gabbana відмовилися такі майданчики, як Taobao, JD.com, T-Mall, магазини з холдингу Alibaba. Крім того, китайські знаменитості, які представляють Dolce & Gabbana, заявили про готовність розірвати угоди з італійським будинком моди.