Керівництво соціальних мереж Facebook і Twitter недостатньо сильно протидіє дезінформації на своїх майданчиках напередодні виборів до Європейського парламенту, які відбудуться в травні цього року. Про це повідомляє France24.
«Ми закликаємо Facebook, Google і Twitter прикласти більше зусиль у всіх країнах ЄС, щоб допомогти забезпечити чесність виборів у Європейський парламент у травні 2019 року», — йдеться у зверненні віце-президента Єврокомісії з цифрового єдиного ринку Андруса Ансіпа.
Причиною критики з боку політиків стало те, що компанії-гіганти не опублікували січневі дані про заходи, вжиті у результаті вивчення реклами на своїх сайтах.
У той же час сам Google виконав вимогу лише частково: компанія опублікувала відповідні дані, але відмовилася уточнювати, як справляється з дезінформацією і рекламою, що вводить користувачів в оману.
Лідером за претензіями з боку європейських політиків є Facebook.
«Facebook не тільки не повідомив про результати діяльності у січні, але й не повідомив про кількість підроблених записів, вилучених за шкідливі дії, спрямовані проти ЄС», — підкреслюється в повідомленні.
- Компанія Facebook до кінця року планує запустити інструмент, який дозволить користувачам видаляти інформацію про взаємодію з іншими додатками і ресурсами.
- У середині лютого парламент Великої Британії звинуватив Facebook у торгівлі особистими даними користувачів соцмережі і антиконкурентних практиках.
- Перед цим у Великій Британії влада опублікувала звіт, який містить листи високопоставлених працівників Facebook, зокрема Цукерберга. Згідно зі звітом, Facebook надав деяким компаніям доступ до даних користувачів. У списку «привілейованих компаній» виявилися Netflix, Airbnb, Badoo і Lyft. Вони отримали доступ до прихованих даних користувачів, наприклад до засекреченого списку друзів.