Компанія Facebook до кінця року планує запустити інструмент, який дозволить користувачам видаляти інформацію про взаємодію з іншими додатками та сайтами, пише CNBC.
Користувачі зможуть вибірково стирати дані про авторизацію на веб-сайтах і в додатках, на які вони переходили з власних акаунтів Facebook.
«У цілому очищення історії створить для нас деякі перешкоди з можливістю збирати дані для таргетованої реклами», — зазначив фінансовий директор Facebook Девід Венер.
Функцію очищення історії запропонувала команда засновника та голови Facebook Марка Цукерберга у 2018 році. Як пише канал, спочатку це було лише однією з ідей розвитку соцмережі, і користувачі сприйняли таке можливе нововведення позитивно.
- В середині лютого парламент Великої Британії звинуватив Facebook у торгівлі особистими даними користувачів соцмережі та в антиконкурентних практиках.
- Перед цим у Великій Британії влада опублікувала звіт, який містить листи високопоставлених співробітників Facebook, зокрема Цукерберга. Згідно зі звітом, Facebook надав деяким компаніям доступ до даних користувачів . У списку «привілейованих компаній» виявилися Netflix, Airbnb, Badoo і Lyft. Вони отримали доступ до прихованих даних користувачів, наприклад до засекреченого списку друзів.