Чому саме вас попросили зробити ролик?
Антикризові комунікації та захист бізнесу — один із напрямів у моїй роботі. Тому звернулися до мене.
Хто саме звернувся — безпосередньо Ігор Гладковський чи посередники?
Це комерційна і етична таємниця. Ви ж розумієте, що Ігор Гладковський у цій історії — непрямий учасник. Тому що історія політична, а він, скажімо так, знайомий з певними політиками. Але перш за все він — підприємець.
Коли до вас звернулися?
Якийсь час тому. Я погано запамʼятовую дати, живу сьогоднішнім днем (сміється).
Як зʼявилася ідея саме такого ролика?
Такі ідеї простіше вигадувати колективом: хтось пише сценарій, хтось професійно займається продакшеном. Ця ідея прийшла досить швидко. Такого раніше ніхто не робив.
Гладковський не сховався, він вирішив посміятися над ситуацією і показати в жартівливій манері, як можна зробити аналогічний ролик і заявити свою позицію. Можливо, з нього вийде якесь нове медійне обличчя.
У нього є такі плани або бажання?
У цього ролика буде продовження. Тобто це вже системна робота. Якщо людина погодилась знятися в першому ролику — значить, їй це комфортно.
Ви сказали, що була команда авторів. Можете їх назвати?
Ні, не можу.
Це ваша команда чи ви запрошували людей спеціально під цей проект?
На регулярній основі я не займаюся виробництвом відеоконтенту. Мені в штаті не потрібна команда, тому ми запрошували людей конкретно під цей проект. Ви можете звернутися в будь-який відеопродакшн і зʼясувати, що створити такий ролик коштує дуже недорого.
Ви робили його на комерційній основі?
Звичайно. Це захист честі та гідності в контексті піару.
Ви займалися просуванням ролика?
Ми точно не займалися, воно якось само пішло [у Facebook ролик рекламується]. В Україні більшість тих, хто споживають відеоконтент, сидять в YouТube, де дивляться серіали і відеоблогерів, і у Facebook. Ми вибрали ці соцмережі.
Ви вже анонсували, що це не останній ролик від Ігоря Гладковського. Наступні вже готові чи в процесі?
Вони у процесі підготовки. Але про що вони, я, звичайно, не скажу. Запорука будь-якого хорошого сценарію — це його непередбачуваність. Тому треба витримувати інтригу. Друга серія буде цікавішою, ніж перша, там зʼявляться якісь факти. Перша — це радше інтродакшн, щоб розуміли, що відбувається.
А скільки серій ви запланували?
У жодному серіалі після виходу «пілота» ніхто одразу не скаже, скільки серій буде загалом. Потрібно поміряти, як подивилися першу, і після цього планувати сезон або не планувати. Зараз рано про це говорити.
Ви очікували такого ефекту?
Ми хотіли цього ефекту. А очікувати — невдячна справа. Ніхто подібного раніше не робив, а мільйон — красива цифра.