Материнська компанія Facebook Meta заявила, що розпочне тестувати рекламні інструменти на основі штучного інтелекту.
Про це пише Reuters.
Вибрану групу рекламодавців запросять поекспериментувати з інструментами ШІ на «тестовому майданчику», який компанія називає AI Sandbox. Кількість рекламодавців, які братимуть участь у тестуванні, у Meta не уточнили, але зазначили, що їх буде небагато. У липні компанія планує розширити кількість учасників випробування, а пізніше інтегрувати деякі функції для всіх користувачів.
- 27 квітня засновник Meta Марк Цукерберг під час звіту про доходи оголосив про плани зробити ШІ-інструменти доступними «мільярдам людей — від звичайних користувачів до творців і компаній».
- Тим часом компанія-розробник ChatGPT ОpenAI анонсувала випуск більш потужної та вдосконаленої версії штучного інтелекту — GPT-4. Нейромережу навчили обробляти не тільки текст, але й картинки.
- Китайська компанія Alibaba презентувала власну технологію штучного інтелекту. Мовна модель має назву Tongyi Qianwen. Під час демонстрації вона складала листи-запрошення, планувала маршрути поїздок і консультувала покупців щодо типів косметики, які слід придбати.
- Видання The Wall Street Journal писало, що американський мільярдер Ілон Маск зареєстрував у штаті Невада компанію, яка працюватиме у сфері штучного інтелекту, вона називається X.AI Corp.