Міністерство охорони здоровʼя опублікувало рекомендації, коли варто телефонувати на номер 103.
У відомстві пояснили, що лише за минулий тиждень до швидкої зателефонували понад 153 тисячі разів. 26% дзвінків потребували лише телефонної консультації. Ще 7% були помилковими. Бригади виїхали на виклик у 47% випадків.
«Якщо під час спілкування диспетчер виявить підстави для виїзду швидкої, то направить бригаду до пацієнта. Якщо ж таких підстав немає, то буде надана консультація телефоном», — пояснили в МОЗ.
Також пацієнта можуть направити до сімейного лікаря, якщо його стан не є невідкладним, але потребує огляду чи обстеження лікаря.
- У червні стало відомо, що українські медики швидкої допомоги отримають від Великої Британії можливість запустити мобільний додаток GoodSAM, який допоможе швидше й ефективніше надавати допомогу тим, хто їм телефонує.