Підприємства оборонно-промислового комплексу росії намагаються знайти аналоги сотень комплектуючих для своїх військових і транспортних літаків, яких рф позбулась через санкції.
Головне управління розвідки України отримало у своє розпорядження листування від 20 червня між командуванням 8 авіаційної дивізії особливого призначення з керівництвом підприємств, які виробляють та обслуговують літаки серії «Ан», «Іл» і «Ту».
Командування дивізії занепокоєне відсутністю імпортних комплектуючих і просить виробників замінити їх на російські аналоги.
До Іл-96-400VVIP росіянам необхідно замінити 114 імпортних комплектуючих. До Іл-62 — вісім комплектуючих, до Іл-18 — одне найменування імпортного комплектуючого виробництва України, до Ту-214 — 71, до Ту-154 — 39, до Ту-134 — дев’ять.
Серед комплектуючих та систем, які перестали постачати до рф, системи посадки за маяками, детектори диму, метеолокатори, радіолокаційні системи, навігаційні системи та навіть кавоварки з мікрохвильовками.
- У травні голова комітету Ради федерації з конституційного законодавства та держбудівництва росії Андрій Клішас заявив, що програму імпортозаміщення в рф провалено повністю. Окрім бравурних звітів галузевих відомств немає нічого.
- 27 червня Адміністрація президента США Джо Байдена анонсувала нові санкції проти росії, які запровадять країни G7. Вони торкнуться оборонної промисловості, ланцюжків поставок, послуг і технологій, а також сотень фізосіб та компаній.