З виходом серіалу «Гра в кальмара» продаж білих кедів Vans виріс на 7 800%. Їх розкуповують напередодні Гелловіну

Автор:
Костя Андрейковець
Дата:

Після виходу південнокорейського серіалу «Гра в кальмара», який став найпопулярнішим на Netflix, у компанії Vans різко зросли продажі білих кедів без шнурків (сліпонів) — аж на 7 800%. Особливо це відчутно напередодні Гелловіну.

Про це пише Variety.

Окремо ажіотаж до кедів і одягу з серіалу підігрів Netflix, опублікувавши в Instagram «підказку» до Гелловіну.

В цілому пошукові запити на взуття Vans з серіалу виросли 145%, а попит на зелені костюми на 97%. Також люди шукають червоні костюми наглядачів — пошуковий запит на них виріс на 62% за останні кілька тижнів.

Костюми та взуття вже користуються великою популярністю в соцмережах, особливо в TikTok. Блогери знімають в них тематичні відео.

  • Південнокорейський серіал «Гра в кальмара» — це трилер на виживання, дія якого відбувається в сучасному Сеулі, де групі з 456 людей пропонують зіграти в серію дитячих ігор з шансом виграти величезну суму грошей — але якщо програєте, то гинете.
  • Через «вибуховий трафік» південнокорейський інтернет-провайдер SK Broadband подав позов проти Netflix — компанії довелося збільшити витрати на техобслуговування мережі (трафік збільшився у 24 рази).