«Укрзалізниця» почала продавати квитки через ботів у Telegram та Viber

Автор:
Ангеліна Шеремет
Дата:

З 1 жовтня пасажирам «Укрзалізниці» в офіційному чат-боті у Viber та Telegram доступні квитки на всі поїзди далекого сполучення, в тому числі на швидкісних та регіональних маршрутах.

Боти доступні за посиланнями: Telegram і Viber. У них є наступні функції:

  • продажу та повернення квитків;
  • замовлення харчування;
  • відображення розкладу руху;
  • інформування про прибуття, запізнення поїзда, номер колії;
  • онлайн-табло.

Також є можливість оцінити якість поїздки, чистоту вагона та сервіс провідника і залишити зворотний зв’язок у спеціальній формі. Ці чат-боти вперше запустили 12 січня 2021 року, однак тоді через них продавались тільки квитки на швидкісні поїзди «Інтерсіті+» .

  • «Укрзалізниця» 10 жовтня відновить залізничне сполучення з Польщею, яке призупиняла через пандемію. Квиток можна буде придбати вже з 1 жовтня на сайті «Укрзалізниці» або у касах вокзалів.
  • У червні «Укрзалізниця» відновила залізничне сполучення з Угорщиною, Словаччиною та Австрією, яке теж тимчасово припиняли через карантин.